Κατόπιν σχετικής πρόσκλησης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, κ. Γεωργίου Πιτσιλή, αντιπροσωπεία του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. με επικεφαλής τον Πρόεδρο του Δ.Σ., κ. Μενέλαο Γαρδικιώτη, συμμετείχε στην παρουσίαση της νέας εφαρμογής για την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης (ΕΑΕ) 2026, η οποία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026.
