Το Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) αποτελεί μια θεσμική πλατφόρμα διαλόγου για ζητήματα στρατηγικής σημασίας που αφορούν το μέλλον του υπεδάφους, της ενέργειας, του περιβάλλοντος και της ανθεκτικότητας των σύγχρονων κοινωνιών και διεξάγεται στις 2 και 3 Ιουλίου τ.έ., στο Αμφιθέατρο της ΕΑΓΜΕ, στους Θρακομακεδόνες.
