Σ.Ε.Γ. – ΠΑ.ΣΥ.ΓΕ.ΔΗ. – ΣΥΝ.ΓΕ.Μ.Ε.: ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΣΟΒΑΡΩΝ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΟΔΗΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΘΕΩΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΓΕΩΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΣ

Οι Γεωλογικοί Σύλλογοι, με κοινή επιστολή τους προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος & Ενέργειας, διατυπώνουν σοβαρές ενστάσεις κατά της Εγκυκλίου Οδηγίας του Υ.Π.ΕΝ. σχετικά με τη διαδικασία θεώρησης των Μελετών Γεωλογικής Καταλληλότητας που εκπονούνται στα πλαίσια πολεοδομικών σχεδίων.

Επισκόπηση απορρήτου
Γεωτεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

Απολύτως απαραίτητα cookies

Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα χρειαστεί να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookies.

X

Πληροφορίες ταυτότητας του έργου

Τίτλος: Σχεδιασμός, ανάπτυξη και εφαρμογή συστήματος ιχνηλασιμότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας της επιτραπέζιας ελιάς με την

Τίτλος: Αναδιάρθρωση του Μηχανισμού Παροχής Εξειδικευμένης Πληροφόρησης, Ψηφιακών Υπηρεσιών, Απόθεσης Μελετών και Συμβουλευτικής Υποστήριξης του ΓΕΩΤΕΕ (Φάσεις Α, Β και Γ)»

Πράξη: Αναβάθμιση των λειτουργικών του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος για τη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος

Κωδικός Πράξης: MIS 5049504

Διάρκεια: 3 Φεβρουαρίου 2023 – 2 Δεκεμβρίου 2023

Προϋπολογισμός: 1.479.838,71€ (1.835.000,00€ με ΦΠΑ)

Πηγή Χρηματοδότησης: Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επιχειρηματικότητα, Ανταγωνιστικότητα και Καινοτομία», Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο – ΕΚΤ) και από εθνικούς πόρους του ΠΔΕ