ΕΚΔΟΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ: MARKETING ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΜΕΝΙΔΗ

Το Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων, ένας από τους σπουδαιότερους κλάδους των Γεωπονικών Επιστημών, ασχολείται με ολόκληρη δέσμη σπουδαιότατων οικονομικών δραστηριοτήτων (τυποποίηση, συσκευασία, ταυτοποίηση, μεταποίηση, αποθήκευση, μεταφορές, έρευνα αγοράς, διαφήμιση, τιμολόγηση, πώληση κ.ά.) των αγροτικών προϊόντων ...

X

Πληροφορίες ταυτότητας του έργου

Τίτλος: Σχεδιασμός, ανάπτυξη και εφαρμογή συστήματος ιχνηλασιμότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας της επιτραπέζιας ελιάς με την

Τίτλος: Αναδιάρθρωση του Μηχανισμού Παροχής Εξειδικευμένης Πληροφόρησης, Ψηφιακών Υπηρεσιών, Απόθεσης Μελετών και Συμβουλευτικής Υποστήριξης του ΓΕΩΤΕΕ (Φάσεις Α, Β και Γ)»

Πράξη: Αναβάθμιση των λειτουργικών του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος για τη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος

Κωδικός Πράξης: MIS 5049504

Διάρκεια: 3 Φεβρουαρίου 2023 – 2 Δεκεμβρίου 2023

Προϋπολογισμός: 1.479.838,71€ (1.835.000,00€ με ΦΠΑ)

Πηγή Χρηματοδότησης: Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επιχειρηματικότητα, Ανταγωνιστικότητα και Καινοτομία», Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο – ΕΚΤ) και από εθνικούς πόρους του ΠΔΕ